Stichting Thuis

Wij zijn er voor het thuisfront, dierbare naasten van en met de veteraan & alle hulpverleners van de hoog risicoberoepen

Stichting Thuis is een initiatief van een partner van een veteraan en is in het leven geroepen recht vanuit haar hart.
Waar erkenning & waardering van en naar het thuisfront en dierbare naasten centraal staat.
Waar de verbinding in het gezin en tussen de gezinnen de kracht is.

Samen zijn wij sterk!

Hou onze socials of website (agenda) in de gaten voor komende evenementen en of bijzonder momenten waarbij stichting Thuis aanwezig is of zelf iets heel moois organiseert.

Wij als team zijn altijd opzoek naar vrijwilligers die deze mooie stichting willen steunen & ondersteunen waar zij kunnen. Wil jij je ook aanmelden als vrijwilliger van stichting Thuis klik op onderstaande knop voor aanmelding en wij nemen contact met jou op.

vrijwilliger worden

Een poll ter info voor ons als team om te kijken waar de behoefte ligt.

Wat kan stg Thuis evt. voor u als thuisfront, dierbare naasten of veteraan betekenen.

Gezellige middagen   Workshops   Ondersteuning & begeleiding   Een brug tussen u en derden   Anders;

04-06-2023

review van het Thuis evenement

Met trots hebben wij afgelopen zondag 04jun2023 "Thuis" de deur open gezet en een aantal mooie liefdevolle partners en veteranen mogen ontvangen.
Tijdens een hapje en een drankje kwamen mooie erkende gesprekken opgang. De herkenning in woorden en soms verbonden in emotie.
Waar de waardering voor en naar elkaar er continu was.

Het team wil iedereen bedanken voor hun aanwezigheid, vertrouwen en openheid.
Wij als team van Stg Thuis zijn trots op jullie alle.

E-mailen
Bellen