Stichting Thuis

Wij zijn er voor het thuisfront, dierbare naasten van en met de veteraan & alle hulpverleners van de hoog risicoberoepen

Stichting Thuis is een initiatief van een partner van een veteraan en is in het leven geroepen recht vanuit haar hart.
Waar erkenning & waardering van en naar het thuisfront en dierbare naasten centraal staat.
Waar de verbinding in het gezin en tussen de gezinnen de kracht is.

Samen zijn wij sterk!

Hou onze socials of website (agenda) in de gaten voor komende evenementen en of bijzonder momenten waarbij stichting Thuis aanwezig is of zelf iets heel moois organiseert.

Wij als team zijn altijd opzoek naar vrijwilligers die deze mooie stichting willen steunen & ondersteunen waar zij kunnen. Wil jij je ook aanmelden als vrijwilliger van stichting Thuis klik op onderstaande knop voor aanmelding en wij nemen contact met jou op.

vrijwilliger worden

Een poll ter info voor ons als team om te kijken waar de behoefte ligt.

Wat kan stg Thuis evt. voor u als thuisfront, dierbare naasten of veteraan betekenen.

Gezellige middagen   Workshops   Ondersteuning & begeleiding   Een brug tussen u en derden   Anders;

17-06-2023

regionale veteranendag Dijk & Waard 2023

Afgelopen zaterdag 17 juni waren de regionale veteranendagen in Nederland en zo ook bij ons in de gemeente Dijk & Waard.
Het was een goed verzorgde dag, die begon met een welkoms woord vanuit het veteranen comite waarna aansluitend de burgemeester Maarten Poorter met mooie lovende woorden zijn respect en waardering uitsprak naar alle veteranen en hun thuisfront.

Toen waren wij van stichting Thuis aan de beurd waarin onze voorzitter Danyella stichting Thuis promote. Waar wij voor staan en wat wij als stichting kunnen betekenen voor iedereen.
Wij (Sijmen & Melvin) zijn super trots op onze voorzitter, hoe zij dit verwoord heeft en onder de aandacht heeft gebracht.
Dit heeft wederom weer mooie nieuwe contacten gebracht met mooie bijzondere mensen.

E-mailen
Bellen